Likwidacja szkody, krok po kroku.
1. Likwidacja szkody odbywa się dopiero po uprzednim dokonaniu oględzin uszkodzonego pojazdu przez rzeczoznawcę wyznaczonego przez ubezpieczyciela, który jest zobowiązany do pokrycia kosztów szkody z tytułu ubezpieczenia OC pojazdu lub AC (autocasco).
2. Po zgłoszeniu szkody komunikacyjnej i dokonaniu wyceny przez rzeczoznawcę, kolejnym etapem jest wypełnienie wszelkich formalności. Dopiero po załatwieniu wszystkich wymaganych formalności przystępujemy do naprawy pojazdu.
3. Dzięki temu nasi klienci są całkowicie zwolnieni z całej procedury likwidacji szkody i poświęcania czasu na samodzielne wizyty w towarzystwach ubezpieczeniowych. W efekcie czas od zgłoszenia szkody do odbioru naprawionego pojazdu znacznie się skraca do minimum.
Do zgłoszenia szkody wymagane są następujące dokumenty:
· dowód rejestracyjny pojazdu
· prawo jazdy osoby kierującej w trakcie zdarzenia
· oryginał polisy OC
· polisa Autocasco oraz wniosek do polisy (jeśli jest na osobnym druku) dowód osobisty właściciela pojazdu
Jeżeli macie Państwo jakiekolwiek pytania dotyczące bezgotówkowej naprawy i likwidacji szkody, prosimy o kontakt.